اطلاعیه بازگشایی کلاس های دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد

قابل توجه اساتید محترم و دانشجویان عزیز دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد؛


احتراما پیرو تصمیم ستاد ملی کرونا، وزارت علوم و دانشگاه فردوسی مشهد مبنی بر بازگشایی حضوری کلاس های درسی از فروردین 1401، به اطلاع می رساند که مراحل حضوری شدن کلاس های دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد به شرح زیر انجام خواهد شد:

1 -به همه دانشجویان غیربومی نیازمند خوابگاه مقاطع مختلف تاکید می گردد در اولین فرصت اعلام شده توسط دانشگاه نسبت به رزرو و تحویل گیری خوابگاه خود اقدام نمایند تا در اسرع وقت امکان شرکت در کلاس های حضوری برایشان فراهم گردد.

2 -با توجه به غیر حضوری بودن کلاس ها در بیش از دو سال گذشته، به منظور مواجه شدن با کمترین چالش، ضرورت دارد تا آماده سازی شرایط و فضاهای فیزیکی کلاس های درس به طور دقیق و مناسب انجام شود. بدین منظور هفته اول به آماده سازی شرایط اختصاص می یابد و لذا تمام کلاس ها در هفته اول کماکان به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

3 -با توجه به برنامه اختصاص خوابگاه، کلاس های تحصیلات تکمیلی به ویژه دکترا از هفته دوم (20 فروردین1401) به شکل حضوری برگزار خواهند شد. چنانچه تعدادی از دانشجویان به هر دلیل موجهی نتوانند در کلاس های حضوری حاضر شوند، می توانند با هماهنگی استاد درس به شکل برون خط (offline) از کلاس ها استفاده کنند. ضمنا در صورت امکان برای اساتید، کلاس ها به صورت همزمان حضوری و برخط برگزار خواهد شد.

4 -کلاس های کارشناسی ارشد و کارشناسی از هفته دوم به تدریج حضوری خواهند شد. شیوه حضوری شدن پس از دریافت اطلاعات آماری از تعداد دانشجویان ثبت نام شده در خوابگاه ها و بررسی های لازم و برنامه ریزی مناسب در انتهای هفته اول اطلاع رسانی خواهد شد.

موفقیت و سلامتی کلیه عزیزان را در سال 1401 از خدای بزرگ خواستاریم.



هیات رئیسه دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد


 

 

 

amozesh dar tabiat3

آموزش در طبیعت

tashakolha

تشکل های دانشجویی

tor majazi2

تور مجازی دانشکده

20230610 134325 370304960

تقویم محیط‌زیستی