مراسم گراميداشت هفته آموزش از 16 تا 20 اردیبهشت1402 با همت انجمن های علمی مهندسی طبیعت و محیطزیست، دفتر ارتباط با جامعه و توسعه روابط بین الملل و جناب آقای دکتر زاهدی به عنوان مسئول برگزاری برنامه های هفته آموزش و با حضور رئيس محترم دانشكده جناب آقای دکتر مساعدی ومعاون محترم دانشکده جناب آقای دکتر فرزام، مدیران گروه های آموزشی و جمعي از اساتيد و دانشجويان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه، در روز شنبه 16اردیبهشت با تلاوت قرآن کریم، پخش سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا (ع) در آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست آغاز شد. در ابتدا رئيس محترم دانشكده ضمن تبریک فرارسیدن هفته آموزش و خیرمقدم به حاضرین، به ایراد سخنرانی پرداختند. دکلمه خوانی و اجرای موسیقی توسط دانشجویان نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است ارائه سخنرانی های علمی و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه هایی بود که به مناسبت هفته آموزش در دانشکده برگزار گردید.

  • ارائه سخنرانی علمی با موضوع تنوع زیستی گیاهی خراسان (فرصت ها و تهدیدها) توسط عضو محترم هیات علمی جناب آقای دکتر فرشید معماریانی،
  •  برگزاری کارگاه مدیریت آکواریوم خانگی توسط جناب آقای مهندس محمدرضا مهدی زاده،
  •  ارائه سخنرانی با موضوع کاربرد صفحات plantbac در احیاء اکوسیستم توسط جناب آقای دکتر رحمت عبدی از دانشگاه آلمان،

abdi

 

 

  • ارائه سخنرانی با موضوع فلزات سنگین توسط عضو محترم هیات علمی جناب آقای دکترابراهیم محمودآبادی،

mahmudabadi

 

  • برگزاری کارگاه آموزشی اکسل کاربردی توسط مدیرگروه محترم مرتع و آبخیزداری جناب آقای دکتر محمود آذری

azari

 

  • برگزاری کارگاه روش ها و تکنیک های آموزش محیط زیستی توسط جناب آقای مهندس امیرعلی برومند دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست و رتبه اول آزمون دکتری برنامه ریزی محیطزیست

amirali

 

 

تقدیر از سرآمدان و یاوران آموزشی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست،خاتمه بخش مراسم هفته آموزش بود که  در روز سه‌شنبه 1402/02/19 در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد. در این مراسم از اساتيد منتخب گروه های آموزشی، كارمندان و دانشجويان رتبه برتر با اهدای لوح و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

IMG 20230512 153009 691