این مرکز در سال 84  راه اندازی شد، در ابتدا مکانی به مساحت حدودا 50 متر مربع و محیط سایت و کارگاه عملی به صورت مشترک بود که بتدریج طی سال های 85  و 90 و 92 با توجه به تغییرات صورت گرفته و افزایش وسعت فضای سایت دانشکده به مساحت بالغ بر 100 متر مربع برای دانشجویان کارشناسی و حدود 20 متر مربع برای دانشجویان کارشناسی ارشد اختصاص یافت، در حال حاضرمکان کنونی دارای فضای سایت و کاگاه عملی به صورت مجزا می باشد.
این مرکز فعالیت خود را در قالب خدمات دهی به دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، اعضای محترم هیات علمی و کارکنان انجام داده و دیگر واحد های دانشکده از جمله بخش های اداری، دانشجویی (انجمن ها و تشکلات) و کلاس های آموزشی دانشکده به شبکه داخلی این مرکز و دانشگاه متصل و سرویس دهی می شوند. کلاس های دانشکده همگی مجهز به دیتا پرژکتور و رایانه می باشد.
همچنین علاوه بر موارد فوق، دانشکده مجهز به امکانات شبکه گسترده اینترنت و شبکه بیسیم نیز می باشد که از طریق اتصال با مرکز رایانه دانشگاه مشغول فعالیت است.
داشتن بانک نرم افزاری نسبتاً جامع که جوابگوی نیازهای دانشجویان و اساتید محترم و پاسخگویی به آنان جهت استفاده از نرم افزارهای موجود نیز از دیگر فعالیتهای مرکز می باشد.

 

markaz com2

 

 

amozesh dar tabiat3

آموزش در طبیعت

tashakolha

تشکل های دانشجویی

tor majazi2

تور مجازی دانشکده