drfarzam

 

پیام آقای دکتر فرزام (معاون آموزشی دانشکده) در خصوص برگزاری کلاس های مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸

با عرض سلام خدمت دانشجویان عزیز و آرزوی سلامتی و بهروزی.
چنانکه براساس اعلامیه های مختلف اگاهی یافته اید، به دلیل مشکلات ناشی از بحران کرونا ویروس، امکان برگزاری کلاس های حضوری در دانشکده تا اطلاع ثانوی میسر نیست، خوابگاه های دانشگاه نیز از پذیرش دانشجویان خوابگاهی منع شده اند. خواهشمند است اطلاعات مربوط به برگزاری یا لغو کلاس ها را تنها از سایت اصلی دانشگاه و نیز سایت دانشکده دریافت کنید.
- طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه تمامی دروس نظری بصورت آموزش مجازی و از طریق سایت رسمی دانشگاه برگزار خواهد شد. ممکن است برخی همکاران از سایر وسایل ارتباطی نیز استفاده کنند که ایرادی ندارد. برای دروس عملی یا بخش عملی واحدهای درسی، پس از اتمام بحران فعلی و احتمالا در تابستان انجام خواهد شد.
در اطلاعیه های مختلفی اعلام شده است که از ۱۶ فروردین اموزش مجازی انجام خواهد شد. موضوع جدیدی نیست، اکثر همکاران دانشکده آموزش مجازی را از اواخر اسفند و در طی تعطیلات نوروز آغاز کرده اند و از ۱۶ فروردین نیز به همان روال ادامه خواهد یافت. در مواردی که استادی بخواهد تغییری در شیوه ی تدریس اعمال نماید حتما با هماهنگی و اطلاع قبلی دانشجویان آن درس خواهد بود.
درصورتی که تاکنون برای درس یا واحدهای نظری کلاس آموزش مجازی تشکیل نشده است، بویژه برای دروس اساتید مدعو، خواهشمند است به اطلاع مدیرگروه برسانید.


با آرزوی سلامتی و موفقیت
دکتر فرزام