اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد

ضمن عرض تبريك به مناسبت پذيرش شما در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسي مشهد، به اطلاع مي‌رساند مراحل ثبت‌نام در اين دانشگاه به شرح ذيل مي‌باشد:

 

1. ثبت‌نام الكترونيكي:

گام اول: اسکن مدارک زیروذخیره آن:

  1. 1.عكس تمام‌‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌‌شده‌ در سال‌ جاري‌ با رعایت شئونات اسلامی
  2. 2.صفحات 1و2 و صفحه توضیحات شناسنامه
  3. 3.كارت ملي ( پشت و رو)
  4. 4.مدرك كارشناسي{دانشنامه و ریزنمرات یا گواهی نامه موقت و یا گواهی معدل (درصورت عدم امکان دریافت مدارک مذکور)}
  5. 5.مدرک كارداني براي پذيرفته‌شدگاني كه فارغ‌التحصيل مقطع كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند.
  6. 6.مدرك مشخص‌كننده وضعيت نظام وظيفه (با توجه به مندرجات صفحه 3 راهنماي آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي کارشناسی ارشد ناپيوسته داخل) سال 1393بخش مقررات وظیفه عمومی)
  7. 7.حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت با امضای بالاترین مقام اجرایی.
  8. 8.گواهي رتبه اولي تاييدشده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارشناسي (مربوط به پذيرفته شدگان سهميه رتبه اول)
  9. 9.تکمیل فرم تعهد مربوط و اسکن آن (مندرج در وب سایت مدیریت آموزشی، بخش پذیرش و ثبت نام، نمونه فرم تعهد کارشناسی ارشد)

حجم هر فايل بايد كمتر از 500 كيلو بايت و با فرمت image/jpg باشد.

 

گام دوم: مراجعه به وب سایت مدیریت آموزشی دانشگاه به نشانی Reg.um.ac.ir و بخش ثبت نام الکترونیکی طی روزهای یکشنبه 9/6/93 و دوشنبه 10/6/93 و انجام ثبتنام الكترونيكي و پرینت رسید ثبت نام.

ضمناً در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ 120.000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوطه بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب بابت صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.

.

2. ثبتنام حضوري (تحويل مدارك):

پذيرفته‌شدگان محترم مي‌بايست پس از انجام ثبت‌نام الكترونيكي با همراه داشتن كليه مدارك اعلام‌شده در اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور و رسید ثبت نام الکترونیکی، در روز یکشنبه مورخ 23/6/93 (برادران) و روز دوشنبه مورخ 24/6/93 (خواهران) (9 صبح تا 13 بعد از ظهر)، به دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل مدارک لازم اقدام نمایند. همزمان کارت دانشجویی نیز در اداره آموزش دانشکده تحویل دانشجویان می گردد. چنانچه دانشجویی در زمان مقرر موفق به ثبت نام نگردید، می تواند در روز سه شنبه مورخ 25/6/1393 به دانشکده مراجعه فرماید.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان پردیس بین الملل متعاقباً در سایت مدیریت آموزشی دانشگاه اعلام خواهد شد.

 

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:

مراجعه به پرتال دانشجویی به نشانی http://pooya.um.ac.ir ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه پرداخت شهریه برابر مبلغ 12.500.000 ریال متناسب با شیوه پذیرش (دانشجویان دوره های نوبت دوم) بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب به صورت پرداخت کامل و یا پرداخت 6.500.000 ریال در پرتال دانشجویی و تحویل چک ضمانت 6.000.000 ریال همزمان با ثبت نام حضوری در محل حسابداری دوره های نوبت دوم واقع در مدیریت آموزشی دانشگاه.

 

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان مجازی:

مراجعه به پرتال دانشجویی به نشانی http://pooya.um.ac.ir ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه پرداخت شهریه برابر مبلغ 21.625.000 ریال جهت رشته های مهندسی و 16.250.000 ریال جهت رشته های علوم انسانی متناسب با شیوه پذیرش(دانشجویان مجازی) بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب که از مبالغ قیدشده 6.000.000 ریال در صورت تحویل چک ضمانت برابر مبلغ مذکور همزمان با ثبت نام حضوری در محل حسابداری دوره های نوبت دوم مدیریت آموزشی دانشگاه کسر خواهد شد.

  

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان پردیس بین الملل:

مراجعه به پرتال دانشجویی به نشانی http://pooya.um.ac.ir ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه پرداخت شهریه برابر مبلغ 35.000.000 ریال متناسب با شیوه پذیرش(دانشجویان بین الملل) بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب و تحویل چک ضمانت 70.000.000 ریال همزمان با ثبت نام حضوری.

 

تذكر1 : از تمامي پذيرفتهشدگان گرامي تقاضا ميشود از مراجعه حضوري به دانشگاه قبل از تاريخهاي اعلامشده خودداري فرمايند.

تذكر2 : ثبتنام الكترونيكي و حضوری براي كليه پذيرفتهشدگان الزامي بوده و عدم ثبتنام در تاريخهاي اعلامشده به منزله انصراف از تحصيل خواهد بود.

تذکر3 : انتخاب واحد كليه دانشجويان به صورت گروهي و توسط اداره آموزش دانشكده و بدون نياز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.

تذکر4 : پذیرفته شدگان در حال انجام خدمت سربازی، لازم است به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی جهت دریافت نامه درخواست ترخیص ازخدمت، مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشگاه نمایند.

تذکر5 : طلاب گرامی، لازم است جهت دریافت درخواست اعلام موافقت حوزه علمیه به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، موافقت نامه حوزه علمیه را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند.

 

مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

 

FNRE-telephones